Politica de returnare
Stimate client,
Vă rugăm să citiți cu atenție următoarele informații care stabilesc condițiile și modul în care puteți face o reclamație pentru bunurile achiziționate din magazinul nostru.
Vă rugăm să ne contactați prin e-mail (comenzi@edimo.ro).
Problema poate fi remediată cu ajutorul sfaturilor noastre și puteți evita trimiterea inutilă de produse.
Reclamațiile trebuie trimise la ECOPRODUKT s.r.o., Priemyselná 2, 971 01 Prievidza.
1. Există 3 tipuri de reclamații
(a) de calitate (bunuri deteriorate).
(b) de cantitate (mărfuri lipsă sau livrate în plus).
(c) de consum (referitoare la bunurile deja vândute consumatorului final).
2. Bunurile care urmează să fie reclamate trebuie să fie însoțite de un formular de reclamație
Formularul de reclamație pentru reclamații privind calitatea și cantitatea trebuie să includă:
(a) numele dumneavoastră sau numele societății comerciale
b) numărul facturii cu care ați cumpărat de la noi bunurile revendicate
(c) data emiterii documentului respectiv
(d) denumirea bunurilor
e) codul bunurilor care fac obiectul reclamației (îl veți găsi pe factură)
f) prețul de achiziție al bunurilor reclamate, inclusiv TVA-ul
g) descrierea pagubei sau a motivului reclamației (lipsă produs/livrate în plus)
h) În cazul seturilor compuse din mai multe piese, vă rugăm să marcați cu exactitate piesa deteriorată (de exemplu, pe panoul solar).
Formularul de reclamație în cazul unui consumator trebuie să includă :
(a) numele consumatorului sau denumirea unității
(b) numele, adresa și datele de contact direct ale consumatorului
(c) denumirea bunurilor
d) codul bunurilor care fac obiectul reclamației (îl puteți găsi pe factură)
(e) data achiziționării bunurilor de către consumator
(f) descrierea defectului
(g) la reclamația consumatorului trebuie să fie anexate următoarele: o chitanță (copie)
h) certificatul de garanție completat, dacă este furnizat împreună cu produsul.
3. Transportul bunurilor reclamate
Ambalajul sau cutia trebuie să poarte în mod vizibil mențiunea RECLAMAȚIE , NUMELE și ADRESA dumneavoastră.
Vă rugăm să trimiteți bunurile reclamate la ECO PRODUKT s.r.o., Priemyselná 2, 971 01 Prievidza.[2]
Vă rugăm să tratați bunurile reclamate cu atenția cuvenită pentru a evita deteriorarea ulterioară.
4. Termenele limită pentru reclamații:
a) reclamații privind cantitatea - imediat, în termen de maxim 3 zile de la livrarea bunurilor.
b) reclamații privind calitatea - defecte evidente - imediat, în termen de maximum 3 zile de la livrarea bunurilor.
c) reclamații privind defectele ascunse - în termen de 24 de luni de la livrarea bunurilor.
d) reclamații ale consumatorilor - la data reclamației consumatorului, cu o garanție de 24 de luni.
5. Metode de tratare a reclamațiilor:
În cazul unei reclamații, facem distincție între defecte reparabile și nereparabile.
a) reparabile - după remedierea ulterioară a defectului, bunurile reparate vor fi returnate clientului sau se va acorda o reducere de preț.
b) nereparabile - clientul va primi o înlocuire a bunurilor în funcție de disponibilitatea stocului disponibil sau un schimb, după cum s-a convenit.
Vom procesa reclamația în termen de maxim 30 de zile.
Prin respectarea acestor dispoziții și metode, veți contribui la o gestionare mai rapidă a reclamației dumneavoastră și la satisfacția consumatorului final.
6. Alte dispoziții
1. Vânzătorul este răspunzător pentru defectele bunurilor în conformitate cu legislația aplicabilă.
2. Dreptul de proprietate asupra bunurilor livrate se transferă la cumpărător în momentul acceptării acestora.
3. Defectele vizibile ale bunurilor, care prin natura lor pot fi detectate imediat după primirea bunurilor, prin inspecție la locul de livrare, cumpărătorul este obligat să notifice vânzătorul prin e-mail. comenzi@edimo.ro imediat, cel târziu în termen de 24 de ore de la primirea bunurilor, în caz contrar se prezumă că aceste defecte nu existau la momentul primirii.
4. Defectele ascunse ale bunurilor, care pot fi detectate numai după testare, cumpărătorul este obligat să notifice vânzătorul în termen de cel mult 5 zile de la expirarea termenului de la alineatul următor.
5. Cumpărătorul se obligă să inspecteze și să testeze amănunțit bunurile în termen de cel mult 3 zile de la data primirii, în scopul verificării funcționalității și a lipsei de defecte a acestora.
6. În cazul unei reclamații justificate și al înlocuirii sau reparării bunurilor defecte, vânzătorul livrează bunuri noi sau reparate cât mai curând posibil, dar nu mai târziu de 30 de zile.
7. Perioada de garanție pentru bunurile vândute este de 24 de luni, cu excepția cazului în care pentru bunurile respective este specificată o perioadă de garanție diferită. Trebuie remarcat faptul că, pentru produse precum bateriile reîncărcabile, care au o durată de viață limitată și sunt considerate bunuri consumabile, nu poate fi acceptată o reclamație pentru diminuarea capacității după o perioadă de 6 luni.
7. Retragerea din contract
În conformitate cu Legea nr. 102/2014 privind protecția consumatorilor în materie de vânzare de bunuri sau de prestare de servicii în cadrul unui contract la distanță sau al unui contract încheiat în afara spațiilor vânzătorului și de modificare și completare a anumitor legi (denumită în continuare "legea"), consumatorul are dreptul de a se retrage din contractul de vânzare-cumpărare în termen de 14 zile calendaristice de la data primirii bunurilor, în conformitate cu dispozițiile art. 7 și următoarele. În cazul în care consumatorul dorește să își exercite acest drept, acesta este obligat să predea personal retragerea scrisă din contractul de vânzare-cumpărare, cel târziu în ultima zi a perioadei specificate, la adresa de contact a vânzătorului sau să predea retragerea pentru livrare poștală, cel târziu în ultima zi a perioadei, la adresa indicată în contacte. Consumatorul este obligat să trimită sau să predea personal obiectul contractului din care se retrage împreună cu toată documentația - de exemplu, factura originală, instrucțiunile și alte documente pentru bunuri, care i-au fost livrate împreună cu bunurile, fără întârziere după notificarea retragerii, dar nu mai târziu de 14 zile de la data retragerii [articolul 10 alineatul (1) din lege].
Bunurile returnate trebuie să fie nefolosite, în stare originală, cu toate etichetele, în ambalajul original, nedeteriorat și nu trebuie să prezinte semne de uzură și utilizare. Din motive de igienă, nu pot fi returnate următoarele: îmbrăcăminte încălzită (de exemplu, șosete), echipament de protecție etc.
În Prievidza pe 20.06.2024