Termeni și condiții

Termeni și condiții

ECO PRODUKT s.r.o.

Mostova 2,

811 02, Bratislava – Staré mesto

28.02.2023

 

Date de contact

Denumirea firmei: ECO PRODUKT s.r.o.

Adresă,

811 02, Bratislava - Staré mesto

Nr. reg. com.: 45502471

CIF: 2023016369

CIF UE: SK2023016369

Înscriere în registru: Societatea ECO PRODUKT s.r.o. înregistrată în Registrul Comerțului de la Tribunalul Județean Trenčín, secțiunea Sro, număr dosar 22839/R.

IBAN: SK4383300000000002500195077

SWIFT/BIC: FIOZSKBAXXX

Număr de cont: 2500195077 / 8330

Telefon: +40 373 808 640

E-mail: comenzi@edimo.ro

 

Manager responsabil: Lukáš Šimko

 

Primirea comenzilor prin e-shop: non-stop

Programul de lucru (disponibilitate la linia telefonică / e-mailuri):

Luni - vineri: 09:00 - 15:30

 

Depozit și punct de distribuție:

ECO PRODUKT s.r.o.

Priemyselná 2

971 01 Prievidza

Luni-vineri de la 9:00-14:00

 

Autoritatea de supraveghere: Inspectoratul Direcției comerciale slovace cu sediul în Trenčín pentru județul Trenčín.

Hurbanova 59

911 01 Trenčín

tel.: 032/6400 109

E-mail: tn@soi.sk

 

Termeni și condiții

Termeni și condiții generale ale magazinului online (e-shop)

 

Articolul I.

Definiții

 

Operatorul site-ului web (e-shop) este ECO PRODUKT s.r.o., cu sediul în Mostová 2, 811 02, Bratislava - Staré mesto.

Vânzătorul este ECO PRODUKT s.r.o., cu sediul în Mostová 2, 811 02, Bratislava - Staré mesto. Furnizorul de bunuri și servicii oferite în magazinul electronic www.edimo.ro, este ECO PRODUKT s.r.o, cu sediul social în Mostová 2, 811 02, Bratislava - Staré mesto.

Un cumpărător este orice vizitator al magazinului electronic care a creat o comandă obligatorie prin intermediul magazinului electronic. În sensul legii, în special al Legii nr. 102/2014, un consumator este o persoană fizică care, atunci când încheie și execută un contract de consum, nu acționează în cadrul activității sale comerciale, al unui loc de muncă sau al profesiei sale.

Un magazin electronic este un sistem informatic situat într-o rețea de internet cu acces liber care permite comandarea de bunuri și servicii de la distanță prin intermediul unui dispozitiv electronic.

Bunurile sau serviciile sunt toate produsele publicate pe paginile e-shop-ului care pot fi comandate (au un preț și acest preț nu este zero).

Cumpărătorul acceptă pe deplin comunicarea electronică, în special prin intermediul e-shop-ului, comunicarea prin e-mail, precum și comunicarea telefonică, atât timp cât este incontestabil că vânzătorul comunică cu cumpărătorul sau cu persoana autorizată a acestuia.

Prezentele Termeni și condiții se aplică relației dintre vânzător și cumpărător, care a fost stabilită altfel decât prin intermediul dispozitivelor electronice la distanță și care nu este o relație între furnizorul de servicii ale societății informaționale și destinatarul serviciilor societății informaționale, numai în măsura în care este necesar pentru a respecta legea și ordinea logică a lucrurilor, cu excepția cazului în care se convine altfel între aceștia.

[1] 

Articolul II.

 

Prețul

Toate prețurile oferite pentru bunuri și servicii sunt finale, inclusiv TVA de 20%.

Vânzătorul este obligat să respecte prețul indicat pe pagina e-shop-ului în momentul achiziției.

Articolul III.

 

Comandă

Comanda este creată prin confirmarea procesului de comandă în magazinul electronic prin selectarea bunurilor sau serviciilor de către cumpărător, inclusiv prin completarea formularului de comandă și trimiterea acestuia către vânzător. Pentru procesarea corectă și adecvată a comenzii, este necesar să se completeze datele solicitate în formularul de comandă și să se aleagă opțiunile de transport și de plată pentru bunurile sau serviciile comandate.

Prin trimiterea comenzii, cumpărătorul este de acord cu prețul bunurilor și serviciilor comandate. Prin trimiterea comenzii, aceasta devine obligatorie pentru cumpărător, adică reprezintă o propunere de încheiere a unui contract de cumpărare cu vânzătorul.

După plasarea unei comenzi în e-shop, un e-mail de informare este generat automat și trimis cumpărătorului, informându-l pe acesta că vânzătorul a primit comanda cumpărătorului pentru procesare în e-shop. Acest e-mail nu reprezintă o confirmare a bunurilor în sensul alineatului (4) din prezentul articol.

Confirmarea comenzii de către Vânzător creează un contract de vânzare, care poate fi modificat sau completat numai de comun acord între Cumpărător și Vânzător, cu excepția cazului în care legea sau alte reglementări legale prevăd altfel. Confirmarea comenzii de către Vânzător este un mesaj electronic trimis de către Vânzător la adresa de e-mail a Cumpărătorului sau un mesaj text scurt trimis la numărul de telefon mobil al Cumpărătorului furnizat de acesta în comanda sa, cu informații în care se precizează în ce măsură acceptarea comenzii de către Cumpărător este necontestată. Un mesaj electronic din partea vânzătorului care nu confirmă, respinge sau refuză sau care, în mod clar, nu acceptă comanda cumpărătorului reprezintă o respingere a comenzii cumpărătorului.

În cazul în care vânzătorul nu poate onora comanda sau o parte a acesteia în termenul limită de procesare a comenzii cu toate eforturile depuse, din motive cum ar fi faptul că bunurile nu se mai fabrică, nu sunt disponibile de la producător sau de la depozitul extern al furnizorului, producătorul a făcut modificări atât de grave încât nu este posibilă executarea comenzii sau din motive de forță majoră, vânzătorul poate anula comanda, caz în care îl va informa pe Cumpărător prin e-mail. Vânzătorul are, de asemenea, dreptul de a anula comanda în cazul în care Cumpărătorul a furnizat informații false sau înșelătoare în comandă, care nu pot fi verificate, cum ar fi un e-mail incorect, un contact telefonic sau o adresă incorectă sau inexistentă. În cazul în care Cumpărătorul a plătit un avans, Vânzătorul este obligat să îl returneze Cumpărătorului în termen de 14 zile.

 

Articolul IV.

Condiții de plată

 

Puteți plăti pentru bunuri și servicii în magazinul online în următoarele moduri:

ramburs (plătiți direct curierului la ridicarea bunurilor)

plata la ridicarea personală la locul de operare - rezervare de bunuri - ECO PRODUKT s.r.o, Priemyselná 2, 971 01 Prievidza 

plata prin transfer bancar în contul bancar al vânzătorului ECO PRODUKT s.r.o., cu sediul social la Mostová 2, 811 02, Bratislava - Orașul Vechi, pe baza instrucțiunilor de plată pe care ECO PRODUKT s.r.o., cu sediul social la Mostová 2, 811 02, Bratislava – Stare mesto, le trimite la adresa de e-mail a clientului, pe care clientul o specifică la crearea comenzii.

plata la punctul pick-up (livrare prin Packeta)

Suprataxele pentru fiecare opțiune de plată sunt prevăzute la articolul VI din prezentele condiții generale.

Vânzătorul poate pune la dispoziția cumpărătorului opțiuni de reducere:

o reducere a prețului de înregistrare la magazinul online,

reducere pentru achiziții repetate,

reducere bazată pe un cupon de reducere unic -

cuponul de reducere poate fi utilizat pentru o comandă în valoare maximă de 500 EUR și până la data de scadență indicată pe cuponul de reducere. Reducerea din cuponul de reducere nu se aplică comenzilor pentru servicii, ci doar la produse.

Reducerile nu pot fi cumulate.

Articolul V.

 

Condiții de livrare

Vânzătorul este obligat să trimită bunurile cumpărătorului în termen de cel mult 30 de zile de la crearea comenzii, cu excepția cazului în care s-a convenit altfel sau dacă nu a fost specificată o perioadă de livrare mai lungă pentru bunuri.

În cazul în care bunurile sunt în stoc, acestea sunt expediate în funcție de capacitate cât mai curând posibil.

În cazul în care există mai multe bunuri și servicii în comandă și unele dintre ele nu sunt în stoc, vom informa cumpărătorul despre acest lucru, cu posibilitatea unor livrări parțiale.

Împreună cu bunurile, clientul primește de la producător o factură (document fiscal), instrucțiuni și alte documente pentru bunuri sau servicii.

Locul de executare este considerat a fi locul la care sunt livrate bunurile.

Vânzătorul efectuează livrarea către Cumpărător prin:

a) societatea de curierat GLS General Logistics Systems Slovakia s.r.o., operată de General Logistics Systems Slovakia s.r.o., cu sediul social la Budča 1039, 962 33 Budča , Republica Slovacă, inform@gls-slovakia.sk.

b) prin intermediul serviciului Packeta, operat de compania Zásielkovňa s. r. o., cu sediul social la Muchovo námestie 3624/8 , 851 01 Bratislava, info@packeta.sk/  Packeta Romania SRL, Strada Călușei 21 A, parter, 021351 Bucuresti, email info@packeta.ro

 

În cazul în care clientul comandă produse care necesită un transport special din cauza siguranței bunurilor transportate, (baterii, panouri solare, produse supradimensionate, produse cu greutate mai mare), aceste produse vor fi expediate prin intermediul companiei de transport TOPTRANS EU a.s., Na Priehon 50, Nitra 949 01 ID nr.: 36703923 .[2] 

 

Articolul VI.

Taxe de expediere, ambalare și opțiuni de plată

pentru transportul prin firma de curierat GLS (operată de General Logistics Systems Slovakia s.r.o., cu sediul social în Budča 1039, 962 33 Budča, Republica Slovacă)

cu livrare în termen de 2 zile lucrătoare de la expedierea din depozitul nostru, atât timp cât bunurile sunt în stoc.  [3] 

Mărfuri de până la 5 kg - 3,50 € cu TVA inclus (plata în avans) și 4,50 € (plata la livrare)

Mărfuri de la 5 kg la 15 kg - 4,90 € cu TVA inclus (plata în avans) și 5,90 € (plata la livrare)

Mărfuri de la 15 kg la 20 kg - 6,90 € cu TVA inclus (plata în avans) și 7,90 € (plata la livrare)

 

în cazul transportului prin Packeta (operat de Zásielkovňa s.r.o., cu sediul social la Muchovo námestie 3624/8, 851 01 Bratislava/ Packeta Romania SRL, Strada Călușei 21 A, parter, 021351 Bucuresti).

livrare în termen de 2-3 zile lucrătoare, cu posibilitatea de ridicare la punctul pick-up ales de dumneavoastră. (Alegeți punctul pick-up în cadrul comenzii dvs.).

 

Mărfuri de până la: 5 kg - 2,80 € cu TVA inclus (plata în avans) și 3,40 € cu TVA inclus (plata la livrare)

Mărfuri de până la: 10 kg - 4,95 € cu TVA inclus (plata în avans) și 5,55 € cu TVA inclus (plata la livrare)

 

Pentru comenzi mai mari de 179 € și plata prin transfer bancar, costurile de expediere sunt de 0,00 RON dacă clientul alege compania de curierat GLS.

 

Vânzătorul poate, de asemenea, să convină cu Cumpărătorul asupra unei alte proceduri decât procedura standard (de mai sus) pentru trimiterea bunurilor sau serviciilor, precum și asupra prețurilor pentru aceste servicii.

Vânzătorul poate trimite cumpărătorului bunurile care sunt imediat disponibile și poate livra partea rămasă a comenzii în plus în termenul legal, cu condiția ca, cumpărătorului să nu i se perceapă costuri suplimentare de transport, cu excepția celor care au fost incluse în comandă.

Articolul VII.

Transfer de proprietate

Titlul de proprietate trece de la vânzător la cumpărător în momentul primirii articolului de la vânzător sau de la transportator.

Articolul VIII.

Anularea contractului de cumpărare

Cumpărătorul are dreptul de a anula bunurile sau serviciile comandate în termen de 24 de ore de la începerea contractului de achiziție, fără a percepe o taxă de anulare pentru bunurile care sunt realizate la comandă, în conformitate cu cerințele specifice ale consumatorului sau în mod special pentru un singur consumator.

Articolul IX.

Dreptul consumatorului de a returna bunurile fără a da un motiv și instrucțiunile consumatorului

În baza Legii nr. 102/2014 privind protecția consumatorilor la vânzarea de bunuri sau la prestarea de servicii în cadrul unui contract la distanță sau al unui contract încheiat în afara spațiilor vânzătorului și de modificare și completare a anumitor legi (denumită în continuare "legea"), consumatorul are dreptul de a se retrage din contractul de vânzare-cumpărare în termen de 14 zile calendaristice de la data primirii bunurilor, dacă vânzătorul și-a îndeplinit obligațiile de informare prevăzute de această lege, pentru alte cazuri se aplică alineatul 2 sau 3 din lege. În cazul în care obiectul contractului de vânzare este livrarea bunurilor, consumatorul are, de asemenea, dreptul de a se retrage din contract înainte de livrarea bunurilor.

În cazul în care consumatorul dorește să își exercite acest drept, acesta este obligat să depună personal retragerea scrisă din contractul de vânzare-cumpărare, cel târziu în ultima zi a perioadei specificate, la adresa de contact a vânzătorului în timpul orelor de program ale acestuia sau să trimită retragerea scrisă prin poștă, cel târziu în ultima zi a perioadei, la adresa indicată în contactele de contact, sau această exercitare a dreptului poate fi exercitată și sub forma unei notări pe un alt suport durabil. După notificarea retragerii, consumatorul este obligat să trimită sau să predea personal obiectul contractului din care se retrage împreună cu toată documentația - de exemplu, factura originală, instrucțiunile și alte documente pentru bunuri, care i-au fost livrate împreună cu bunurile, dar nu mai târziu de 14 zile de la data retragerii [articolul 10 alineatul (1) din lege]. Cumpărătorii sunt sfătuiți să facă o copie a facturii pentru uz propriu și să trimită bunurile prin scrisoare recomandată și ca livrare asigurată. Puteți utiliza următorul formular pentru a vă retrage din contract: Retragerea din contractul de cumpărare,  în care este necesar să completați cel puțin datele marcate cu "*" - un asterisc. Instrucțiuni privind exercitarea dreptului cumpărătorului de a se retrage din contractul de cumpărare

Bunurile returnate trebuie să fie nefolosite, în starea lor originală, cu toate etichetele, în ambalajul lor original, nedeteriorat și nu trebuie să prezinte semne de uzură sau de utilizare. Din motive de igienă, nu pot fi returnate următoarele: îmbrăcăminte încălzită (de exemplu, șosete), echipament de protecție etc.

Vă rugăm să nu ne trimiteți bunurile retur cu taxa pentru transport la livrare, adică la punctul nostru de retur, deoarece coletul nu va fi acceptat. În cazul unui retur, clientul suportă toate taxele pentru transport.

Operatorul magazinului online returnează prestația plătită pentru bunurile/serviciul respectiv, inclusiv costul transportului, în conformitate cu articolul 9 alineatul (3) din Legea nr. 102/2014 Coll. precum și costurile suportate în mod demonstrabil pentru comandarea bunurilor în termen de cel mult 14 zile de la data primirii retragerii din contract, dar nu trebuie să returneze banii înainte să primească bunurile de la Cumpărător sau consumatorul să nu facă dovada trimiterii bunurilor, acest lucru nu se aplică în cazul în care vânzătorul a propus ca acesta să ridice el însuși bunurile.

Costul returnării bunurilor este suportat de către consumator.

Dreptul de retragere nu se aplică bunurilor și serviciilor definite la articolul 7 alineatul (6) literele (a)-(l) din Legea nr. 102/2014. Z.z.

Consumatorul suportă orice diminuare a valorii bunurilor cauzată de utilizarea lor dincolo de ceea ce este necesar pentru a verifica funcționalitatea și caracteristicile bunurilor.

Articolul X.

Drepturile și obligațiile părților

Vânzătorul și cumpărătorul sunt considerați ca fiind părțile contractante.

Cumpărătorul are obligația să:

ridice bunurile comandate,

plătească vânzătorului contravaloarea convenită pentru bunurile primite,

verifice integritatea ambalajului sau a bunurilor în sine la primire.

Vânzătorul are obligația să:

livreze mărfurile clientului în calitatea și cantitatea cerute și la prețul convenit,

împreună cu bunurile să trimite clientului și toate documentele referitoare la bunuri, cum ar fi factura pentru bunuri, formularul de reclamație, manualul de instrucțiuni.

Articolul XI.

Politica de confidențialitate

Datele cu caracter personal sunt prelucrate în conformitate cu Legea nr. 18/2018 privind protecția datelor cu caracter personal, cu modificările ulterioare.

Operatorul nu furnizează datele cu caracter personal ale cumpărătorului unei terțe părți, cu excepția companiei de transport selectate care asigură livrarea bunurilor sau serviciilor, sau autorităților de stat în cazul unei inspecții, sau unui intermediar pe baza unui contract reciproc încheiat în temeiul Legii nr. 18/2018 Coll.

Operatorul este obligat să protejeze datele cu caracter personal împotriva divulgării acestora către persoane neautorizate prin luarea de măsuri tehnice și organizatorice adecvate. De asemenea, toți angajații operatorului sunt obligați să respecte confidențialitatea în ceea ce privește datele cu caracter personal.

Persoana vizată beneficiază de drepturile definite la secțiunile 19 și următoarele. 18/2018 Coll. privind protecția datelor cu caracter personal, cu modificările ulterioare, și anume:

dreptul la informare, care este respectat prin prezentul conținut și prin termenii și condițiile de utilizare,

dreptul de a solicita accesul la datele cu caracter personal referitoare la persoana vizată - Secțiunea 21 din lege constă în dreptul dumneavoastră de a solicita modul și scopul în care sunt prelucrate datele dumneavoastră, care poate fi adresat la adresa de e-mail de contact,

dreptul de rectificare a datelor cu caracter personal - Secțiunea 22 din lege vă permite să rectificați datele cu caracter personal în cazul în care acestea sunt depășite,

dreptul la ștergerea datelor cu caracter personal - articolul 23 din lege, pe care îl puteți utiliza dacă nu sunteți interesat de prelucrarea ulterioară a datelor cu caracter personal de către operator,

dreptul de a restricționa prelucrarea datelor cu caracter personal - articolul 24 din lege, pe care îl aplicați dacă considerați că datele cu caracter personal au fost prelucrate cu încălcarea legii,

dreptul de a se opune prelucrării datelor cu caracter personal - articolul 27 din lege,

dreptul la portabilitatea datelor,

dreptul de a depune o plângere la o autoritate de supraveghere în legătură cu datele cu caracter personal prelucrate.

Operatorul obține următoarele date cu caracter personal de la cumpărător: titlul, numele, prenumele, adresa, adresa de livrare, adresa de facturare, numărul de telefon, adresa de e-mail. , care sunt prelucrate în scopul procesării corecte a comenzii dumneavoastră. Aceste date cu caracter personal sunt păstrate timp de 10 ani în scopuri de arhivare. În contextul procesării comenzilor, datele cu caracter personal sunt prelucrate în scopul emiterii facturilor, emiterii de bonuri de magazie (de livrare), organizării transportului, precum și al contabilizării în sistemul contabil.

Aceste site-uri înregistrează adresa dumneavoastră IP, informații despre timpul pe care îl petreceți vizionând acele pagini și informații despre paginile de pe care ați ajuns la noi. Cookie-urile sunt fișiere text care sunt stocate pe computerul dvs. și sunt, de asemenea, utilizate pentru a măsura traficul pe site și pentru a personaliza modul de afișare a site-ului, iar noi putem să vă oferim un conținut de mai bună calitate datorită acestor fișiere. Prin urmare, considerăm că aceste fișiere reprezintă interesul nostru legitim. Unele cookie-uri sunt fișiere ale unor terțe părți, de exemplu, Youtube, Google etc.

Puteți șterge cookie-urile în orice moment sau puteți seta colectarea lor direct în setările browserului dumneavoastră. Dacă doriți să refuzați colectarea de cookie-uri, vă rugăm să setați acest lucru în browserul dumneavoastră de internet.

În cazul în care cumpărătorul și-a dat consimțământul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal în magazinul electronic în scopul marketingului prin e-mail, acesta și-a dat consimțământul pentru trimiterea de mesaje de e-mail la adresa de e-mail de contact.

Datele cu caracter personal în scopuri de marketing prin e-mail în ceea ce privește numele, prenumele și adresa de e-mail sunt furnizate pentru o perioadă de cinci ani. Aceste date cu caracter personal nu sunt dezvăluite unor terțe părți.

Cumpărătorul își poate retrage consimțământul în orice moment, trimițându-ne o cerere de retragere a prelucrării datelor cu caracter personal, pe care o vom șterge imediat. Retragerea este, de asemenea, posibilă prin debifarea căsuței din contul de utilizator al utilizatorului (dacă cumpărătorul a solicitat crearea unui cont de utilizator). În ceea ce ne privește, nu vom mai utiliza datele cu caracter personal furnizate de dvs. în scopuri de marketing prin e-mail.

În cazul în care cumpărătorul și-a dat consimțământul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal în e-shop în scopul marketingului prin SMS, acesta și-a dat consimțământul pentru trimiterea de mesaje SMS la numărul de telefon de contact.

Datele cu caracter personal în scopuri de marketing prin SMS în ceea ce privește numele, prenumele și numărul de telefon sunt furnizate pentru o perioadă de cinci ani.

Cumpărătorul își poate retrage consimțământul în orice moment, trimițându-ne o cerere de retragere a prelucrării datelor cu caracter personal, pe care o vom șterge imediat. Retragerea este, de asemenea, posibilă prin debifarea căsuței din contul de utilizator al utilizatorului (dacă cumpărătorul a solicitat crearea unui cont de utilizator). În ceea ce ne privește, nu vom mai utiliza datele cu caracter personal furnizate de dvs. în scopuri de marketing prin e-mail.

Articolul XII.

Despăgubiri pentru neacceptarea mărfurilor

Vânzătorul are dreptul la despăgubiri pentru daune-interese (în conformitate cu prevederile art. 420 și următoarele din Codul civil), în cazul în care cumpărătorul a comandat bunuri, pe care nu le-a stornat ulterior sau nu s-a retras din contract și, în același timp, nu le-a ridicat de la transportator. Procedând astfel, cumpărătorul și-a încălcat obligația prevăzută la articolul X alineatul (2) litera (a), conform căreia cumpărătorul este obligat să preia bunurile comandate.

La stabilirea cuantumului compensației, vânzătorul ia în considerare, în special, costurile de transport și taxele aferente în cazul trimiterii bunurilor, costurile asociate cu ambalarea, expedierea și administrarea comenzii, precum și toate celelalte costuri suportate pentru punerea în aplicare a comenzii în cauză și, în același timp, are dreptul de a percepe o taxă pentru profitul nerealizat.

Vânzătorul are dreptul de a nu-și exercita dreptul la despăgubire sau de a exercita acest drept doar parțial.

Articolul XIII.

Dispoziții finale

Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica acești Termeni și condiții și Politica de reclamații fără a anunța în prealabil cumpărătorul. În cazul unei modificări a Termenilor și condițiilor sau a Politicii de reclamații, întregul proces de achiziție va fi guvernat de acei Termeni și condiții generale care erau în vigoare în momentul în care Cumpărătorul a plasat comanda și care sunt accesibile pe site-ul web al Vânzătorului.

Politica privind reclamațiile face parte integrantă din acești Termeni și condiții.

Prin trimiterea comenzii, cumpărătorul a citit termenii și condițiile, precum și termenii și condițiile de reclamație.

Acești Termeni și condiții generale și Politica de reclamații sunt disponibile la sediul social al societății pentru a fi consultate de către cumpărători, precum și publicate pe site-ul web al magazinului electronic.

În cazul în care consumatorul nu este mulțumit de modul în care vânzătorul a tratat reclamația sa sau dacă consideră că vânzătorul i-a încălcat drepturile, acesta are posibilitatea de a se adresa vânzătorului pentru o cerere de despăgubire. În cazul în care vânzătorul răspunde în mod negativ la cererea de despăgubire sau nu răspunde în termen de 30 de zile de la data expedierii acesteia, consumatorul are dreptul de a solicita despăgubiri în conformitate cu secțiunea 12 din Legea nr. 391/2015 Coll. privind soluționarea alternativă a litigiilor în materie de consum și de modificare și completare a anumitor acte, dreptul de a înainta o propunere de inițiere a unei soluții alternative a litigiului lor. Entitatea competentă pentru soluționarea alternativă a litigiilor de consum cu operatorul magazinului online este  Autoritatea națională pentru protecția consumatorului (ANPC), Bulevardul Aviatorilor nr. 72, sector 1, București , web: https://anpc.ro/ tel.: 0377 755 100 [6] sau o altă entitate juridică autorizată competentă înregistrată  pe platforma europeană SAL disponibilă la adresa http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Informații privind taxele pentru propunere pot fi găsite pe site-ul web al entității specifice de soluționare alternativă a litigiilor.

Relațiile nereglementate altfel în acești termeni și condiții, precum și în părțile lor integrante (anexe) sunt reglementate de dispozițiile relevante ale Legii nr. 40/1964, Legii nr. 250/2007, Legii nr. 102/2014, Legii nr. 18/2018, Legii nr. 22/2004, Legii nr. 22/2004, Legii nr. 22/2004. 513/1991 Coll.

În cazul încheierii unui alt contract cu Cumpărătorul, cu termeni și condiții diferite, termenii și condițiile prevăzute în contract prevalează asupra acestor Termeni și condiții.

Acești Termeni și condiții, inclusiv părțile lor integrante, intră în vigoare și produc efecte la data de 20.07.2024.